Allt och ingenting

Känns typ så just nu..Livet rullar på och jag gör en massa,fast ändå ingenting;)
 Tänkte skriva om lektionen igår.
Hon var lite annorlunda igår. Så fort jag tog i tygeln sprang hon iväg. När jag la till en annan hjälp sprang hon ifrån. Hon var allmänt spänd vilket då speglades av på mig. Jag blev stel och orörlig. 
Men efter några flyttningar,volt jobb och lite galopp så gick det bra. Mot slutet jobba hon på riktigt bra och bakbenen hade vid med oss! 

På fredag kanske jag är med och hoppar,vet inte än. Men jag ska i vilket fall prova rida i en hoppsadel som såg ut att ligga bra igår. Men det är så svårt att hitta en sadel som passar KM. Men vi får hålla tummarna😉

Bild sen nån dag tillbaks

Förresten, på Lördag är det klubbmästerskap i hoppning på FRK. Igen😉 Fast nu ska man ha en lag kompis och hoppa på så lika tid som möjligt, jag- KM tillsammans med Alexandra-Crazy
Dom som har närmast tid som varann vinner😏

/jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0