svar del 2

Kan passa på att fråga lite frågor :) Frågor till Jossan :-) 

- Hur är det att ha häst på ridskola? Skulle du vilja ha KM helt för dig själv och ej stå på ridskola med henne? 
Det är är väl inte så jätte skoj precis. Det är många som är runt henne och gillar hon. Kallar henne "min" osv. Det är sånt man får ta om man har hästen på ridskola. Men även är/har det varit bra nu tills jag växt i henne. Men det är ju inte lika stora träningschanser när hon står på klubben. Kan inte träna henne som jag vill och får "börja om" varje gång jag sätter mig i sadeln. 
Ja! Det är klart,det är ju det som är målet. 
 
- Om du fick chansen att ta i mot en fin dressyrponny att ha och utbilda och tävla, men för att ta i mot den sälja KM hade du tagit chansen eller behållit KM? 
Visst hade det varit kul att få hem en ponny och utbilda.  Men inte nu,jag själv är inte tillräkligt rutinerad enligt mig och skulle nog inte nu vilja utbilda en ponny. Däremot säkert om några år skulle det varit kul med hjälp av tränare och angagerade förälder vilket jag är glad över och har.
 


- Om du fick pröva på trav/monté hade du velat göra det då? 
Inte riktigt min grej,men hade säkert varit kul att få prova på något annat! Jag är mer intresserad av hopp och dressyr,men hade jag fått chansen att prova hade jag tagit den. :)

Kan gör några This or That också :)  
Privatridlektion / ridlektion i grupp 
Ridhus / paddock (ridhus på vintern och paddock på sommarn)
Häst / ponny (det är sjukt kul att prova storhäst då och då)
Hoppning / Fälttävlan (har aldrig startat fälttävlan men det är även en gren som är grymt kul,kommer nog starta till våren)
Dressyr / Hoppning 
Egenhäst/ foder/medryttarhäst 
Varmblodstravare / kallblodstravare 
Skimmel / svart (haha så drygt och ha en skimmel,så lortiga blir  dom)
Rosa / turkose (Väldigt väldigt svårt att välja,hon passar i båda och det är snygga färger)
Träna / Tävla
 
Kul med era frågor och hoppas ni fick svar på dem.
 
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0