Äntligen fredag!

07:30.... Jossan sover, Jojo har åkt till jobbet, Norah klär sig och fixar håret. Jag har gjort mig klar för att åka och jobba. Idag har vi filmdag & popcorn på jobbet;) bra jobb va!
Jag har även packat väskan till imorgon. Tävlingar på Falu Ridklubb i dressyr. Jossans första lokala dressyrtävling i klass L:C 1.
Jag har packat i hårnät,vita handskar,silicongummisnoddar,glansshampo till tvätten ikväll av Kiss Me. Pass, kavaj,vita ridbyxorna, godis till oss och hästen;)
Deet blir lite fix ikväll efter Josefines ridlektion. Vi ska duscha Kiss Me och fläta hennes man så den bara är att knoppa imorgon. Vi ska putsa stövlar och träns, se till att sadeln är ren och lägga på ett rent fint och vitt schabrak.
Men först väntar lite jobb och sen drar jag till klubben ca 16 och kollar när Josefine rider.
Sen blir det tävlingar för hela slanten, ponny lördag och häst på söndag.
Vi ses kanske på Falu Ridklubb!



/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0