Ridbyxor

Hej!
Nu blir det en kopp kaffe och några kex till mellis;)
För en vecka sedan köpte jag ett par back 2 back ridbyxor åt Jossan. När jag kom hem med dem visade sig att de var för korta. Jag ska nu åka till Abiouse och antigen lämna tillbaka dem eller köpa ett par större. Min kära vän Åsa hade ett par svarta helskodda dressyr- ridbyxor hemma i Jossans stl. Hon red i dem igår för att testa om hon gillade dem. Det gjorde hon ocg de sitter bra, de finns lite plats kvar att växa i dem. Hon vill egentligen ha ridbyxor i jeans.... Men om man nu får ett par billigt av en vän som är som nya då känns det lite onödigt att köpa ytterligare ett par för ca 700 kr. Hon har även ett par svarta ridbyxor med grå helskonongg som hon köpt av en tjej i stallet. Hm.... vi får se hur jag gör;) Det lutar åt att lämna tbx. Man kan ju lägga de pengarna på något roligare.
Jag ska även hinna med att handla hem lite mat och ev svänga förbi Kiss Me med en lunchgodis. Jag gör det ibland när jag jobbar kväll. Tittar till henne och pratar lite;)

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0