tack för att världens bästa,finaste sööötaste ängel finns ! <3

hej ! idag efter skolan tog jag bussen till stllet gosade med min ängel,och sen gosade jag lite till , och lite till sen satt jag bara och glodde typ en kvart på när ridskoleponnysarna blev om pysslade...
när dom hade börjat kom Lina jag mockade åt henne och sen gick jag och gosade med Kiss Me igen. <3

17.00 kom mamma då tog jag ut Kiss Me och borstade henne lite , ( hon skulle gå en lektion kl 18.00 ) tror jag att det var...

ja,ja sista iagen imorgon i skolan , skööönt sen blir det helg !

 en bild sen i måndas ! :) <3
 en bild sen i tisdas när Kiss Me var hundvakt åt Terror ! ;)
 sen i måndas <3

 och sen i måndas ;)

/Jossan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0