audition!

Dagarna går rätt snabbt tycker jag. Idag åkte jag raka vägen och storhandlade efter jobbet. Det gapade rätt tomt i kylen:)
Jag va smart och köpte oxpytt som vi snabbt kunde få i oss till middag. 
Men till helgen blir det nog lite roligare mat än så:)
Josefine hon cyklade ut med Lina en stund efter skolan, först trodde hon inte att hon skulle orka med det idag men efter lite vla och mellis så ångrade hon sig. Så hon cyklade både dit och sen hem, bra jobbat!
Nu har jag tagit ett varm bad med Norah och vi sitter här i soffan och myser. Vi har pratat mycket om något skoj som Norah kom hem med från skolan idag. Maria Blom som bla gjort filmen Masjävlar ska ha audition på regementet på lördag och de söker en tjej som ska vara just i Norah s ålder. Norah som älskar att stå framför kameran vill så klart gå dit och testa för den nya långfilmen. Vi önskar henne såklart lycka till <3 <3
Ha en bra kväll!
 
 
/Therese

Kommentarer
Postat av: Lisa

ooo vi håller tummarna! lycka till Norah <3

Svar: de skulle höra av sig inom 2 v om det var intresserade
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2012-08-29 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0