Banvallen!

Idag red jag ut på Kiss Me med Eliza och Crazy. Vi red på banvallen, så jäkla skönt att kunna galoppera med Kiss Me i full fart utan att hon bockar eller gör nå tok. Det gick superbra, och jag kände att jag hade kontroll på henne. Det blev lite fartfyllt då det kom några crossar men Kiss Me stannade rätt snabbt. Tåget kom och de brydde de sig då inte i, skönt att de vant sig med tåg som åker förbi på betet.
Jag ville först inte men mamma oc Eliza övertygade mig om att det skulle gå bra och att vi skulle sakta av om hon va för busig. Jag tog typ farväl när jag red från stallet ;) ifall jag inte skulle överleva. Men det gick ju jättebra trots att vi höll ett rätt högt/snabbt tempo. KUL!!!!!!!
När vi kom tbx red jag Tulle och Eliza red Molly, då var vi på stora utebanan, rätt nöjd med att Tulle bara sbarkade bakut 5 ggr i galoppen;)
 
Imorgon ska vi jobba, jag rider för Marika på eftermiddagen. 
Nu ska vi till kompisar på middag!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0