dagen igår och idag!

IGÅR
hej! Igår slutade jag skolan halv tre.åkte med ida hem och typ gjorde inget.sen drog vi ut till stallet för vi gjorde inget speciellt . vi var där och mocka och kolla på när julia hoppa jaffa.sen vid ca sex tiden cykla vi hem med lina.
 
sen hem och tog ett varmt bad och sen gick jag och la mig. vi fick också våran första engelskaläxa idag... tills på fredag . ska översätta en text bara ;)
 
 

IDAG

ska jag snart till skolan , slutar två idag;) vi har vårat första slöjd pass idag , vi ska till kålgårn och spela minigolf ;) (bara dom som har träslöjd..)
efter skolan drar jag ev. till stallet med lina , dit o mocka och så.
 
(bild från i förrgår)
 
 
 
jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0