en dag

tjena! idag var det andra dagen i skolan..gick helt ok.jag tycker et är helt ok med skolan.
sluta ett idag , vi har jätte bra tider:
 
Mån:14.00
Tis:14.30
Ons:14.00
Tor:13.00
Fre:13.20
 
glaaaad tjej!
 efter skolan tog jag cykeln till stan och träffa my best friend! vi fika på Wayne's , jag var piiiiss blöt när jag kom dit... vi satt där och snacka och jag tog en varm choklad och linnea tog nått annat varmt.
 
Sen tog vi cykeln hem till mig och gjorde nån konstig blandning av lite saker..vi hade tråkigt..men , det blev inte så gott.. haha , vi e normala, jag lovar..! 
 
Sen tog vi en tur ut och gick i området , oh sen kom linneas mamma som skulle skjusa hem henne. 
 
då åt jag sen gick jag ut och träna med tilde.. vi gick in i skogen på vägen hem och hitta en del kantareller!! 
 
mums, vi åt nyss en macka med varma kantareller och ost på med familjen!
Nu kollar jag på roobinssssoon , och ser framemot en rolig dag imon.
då jag först ska till skola och sen upp till stångstjärn och va med typ,tilde,matilda,och lina och några andra tror jag.
 
sen blir det att åka och kolla på hoppträning då maja ska hoppa kiss me!
 
see you..
 
(bild löst inlägg)
 
/Jossan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0