fullspekad dag

Idag på morgonen åkte jag med Mia och Tilde till vetrinären (i Tierp , precis utanför Gävle) med Amigo. Det slutade  inte så jätte roligt... Men det får dom berätta själva om hur det gick..Sen va vi iaf i väg till klubben en sväng och kolla när Maja red Kiss Me. Hon har ju fått plats i en hoppgrupp nu , då hon ska rida och träna henne. Sen kommer ju jag också hoppa henne på mina lektioner såklart ;) 
Det gick bra tycker jag , hon var framot och glad. Dom red på ängen. Hade några travbommar och galoppbommar.
 
Sen har det inte hänt så mycet mer den här dagen...
 Men ni får ha det grymt! Hej!
 
Gammal bild på Kiss Me sen när Isabelle hade henne
 
Bilden när hon rids är också sen när Isabelle hade henne
 En bild sen i höstas när jag hade Kiss Me
 
 
Jossan

Kommentarer
Postat av: Jossan

ah , okej! nån annan dag ;)

2012-08-18 @ 11:35:05
URL: http://kissmevandebonte.blogg.se
Postat av: okänd

vad menade du med hade henne i höstas??

Svar: men jag la ju ut bilder sen när isabelle hade henne och sen en bild sen i höstas när jag hade henne? ;)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2012-08-19 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0