mitt sommarlov

mitt sommarlov har vart helt fulltspeckat , läger , hästar/djur , kompisar och massa annat.
så det är därför jag inte uppdaterat nå bra alls...
 
Jag har också sovit borta och varit med kompisar mer än halva sommarlovet. men vad gör man om det är dåligt väder?! uh,vill inte bo i svergie , men ändå vill jag det..  men ,''borta bra, hemma bäst'' <3
 
Dom senaste veckorna har jag ridit i gång Kiss Me , det har gått super bra , men hon har inte velat stått still när man ridit ut...hon är jätte snäll när man rider och inte stannar , men t.e.x när man är ute i skogen och rider och sen bestämmer sig att man måste vända eller vänta in nått, så börjar hon backa eller kasta sig lite hit å dit, för att hon e otålig.. för nån dag sen när jag red med Lina skulle vi vända och då försökte hon backa till baka och ville inte alls gå fram utan försökte bestämma själv , men då backade vi ner i diket och då gav hon upp, så kom vi inte längre utan då var det bara rakt fram att gå för henne,dit jag ville! , och hon lyssnar inte på skänkeln utan man måste dunka till rejält  för att hon ska gå fram.. Men det är bara fjanterier..;)
 
 Men sen har jag ridit Ebony på Hälla också. vi har ridit på banan en dag och i skogen en dag. När vi red på banan gick det helt ok. I skogen red vi en lång tur med Christin och tilde , Tilde red  Cayenne och Christins häst kommer jag inte i håg vad den hette..men jag red ju Ebony;)
 
Nu är skolan i gång och första dagen avklarad..Då väntar bara en termin till ett ''riktigt'' lov igen.
 
Så då säger jag tack och hej leverpastej!
 
Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0