Träna för Marika med Kiss Me

Idag red jag med Kiss Me för Marika på eftermiddagen. Till en början gick det jättebra och hon va så fin när vi red på en mångkantig "volt". Efter ett tag in i lektionen blev hon trött och tröttnade;) jag tror hon hoppade av banan ca 4 ggr.  Jag fick va jättebestämd på henne och riktigt arg. Marika hjälpte mig få in henne en gång när hon bara vägrade. Då fick hon backa tillbaka hela vägen hon smet ut och sen tillbaka och jobba i galoppen. Vi bröt när hon skötte sig och jag fick bestämma vart vi skulle bryta. Sen jobbade vi i trav igen och fick ett bra avslut med en avslappnad häst. Jag är nöjd fast det var kämpigt, det gav ju mycket i alla fall. Imorgon börjar jag i min nya dressyrgrupp för Marika och det ska bli skitskoj!
Här är lite bilder från idag.
 

Kommentarer
Postat av: Eliza forsaeus

Bra jobb Jossan!!! Snygg form, så vill vi ha henne :-)

2012-08-12 @ 22:09:54
Postat av: Marica

Hon passar ju skit bra i remmont :)

2012-08-13 @ 16:06:10
URL: http://lindbergmarica.blogg.se
Postat av: Therese

Tack! Ja jag tycker också att hon e fin i den

2012-08-14 @ 07:34:43
URL: http://www.kissmevandebonte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0