vardagen

Hej!
 
Ja som ni kanske märker är det inte lika roliga inlägg.....
Jag har börjat jobba och ridskolan är igång vilket är superkul, men det blir ju så att inte Jossan rider varje dag nu eftersom Kiss Me går lektioner.
Igår va Josefine med Ida hela dagen och sen sov de över hemma hos Julia. Jag vet inte hur de gör idag om de åker till stallet eller om de kommer ner till mig på jobbet och badar.
Jag låter Norah va ledig från fritids idag och följer med mig till jobbet.
Det ska bli varmt idag och vi ska vara på Slättabadet hela dagen;) (jobbigt jobb);)
Tog en dusch nu på morgonen för att vakna till och laddar nu med kaffe och macka. Badväskan är packad och jag hoppas vi får en fin dag med mycket sol.
 
 
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0