Bara mys

Jag och Norah tog en repa till stallet med en påse morötter. Vi gosade med Kiss Me en stund och snackade lite med Tobbe. Fick också några julklappar hämtade;)
På nyår mitt på dagen har de en mysig stund på isen nedanför Tobbe och Therese med grill, skoter, fyrhjulingar och annat skoj. Vi har vart med en gång och kanske blir det en repis i år. 
Jossan är med Tilde hemma hos henne. Norah har nu gått till Agnes en stund och jag har tagit en eftermiddags- smörgås och en mugg kaffe. Ikväll är jag och Jojo bjudna på julbord med hans kollegor och respektive från Well Kept. Det ska bli trevligt! Syrran blir här med tjejerna ikväll och har lite mys.
Imorgon blir det stall och inhandling av mat, inför julen.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötungen

2012-12-21 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0