Full fart och bus!

Ny vecka, måndag idag. Barnen är i skolan och jag är på jobbet. Josefine rider Kiss Me ikväll, dressyrpass för Marika.
Kiss Me var så himla busig igår när Jossan red i i galopp med röda drottningen (Eliza). Jag stod och filmade, och ser att Kiss Me bockar och sparkar bakut för fullt. Hahaha! man hör mig i bakgrunden Ppprrrroooooooooo! Haha! Men Jossan hade bra balans och höll sig kvar. Jag frågade henne om hon vart orolig och om hon trodde att hon skulle åka av. Men hon sa att - nej! jag bara galopperade på och låsades som inget;)
Kiss Me hade nog väldigt skoj, hon drog som bara den och tyckte nog det va hemskt skoj att få galoppera som en tok;) Jag har film på det och den kommer ut.... försök att inte lyssna på mig i bakgrunden;)
/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0