Helt slut!

Jag e helt slut! Jag och Jossan åt middag på läktaren. Ris ,kyckling & sweet chilli asian style ;-) Vi såg Maja hoppa Kiss Me. Vi lockade , pussade och myste med vår fina grå. Hela dagen går jag varit med i klassen, haft svenska/ läsning och sedan matte, jag ca rastvakt hela lunchen 40 min. Sen jobbade jag fritids och åkte madrasser med barnen och stängde 17:00. Nu ligger jag i sängen redan efter lite fredagsmys . Jag här gjort julmat - handlings- listan klar. Förhört barnen om julklappar och nattat Norah. Ställer klockan på 07:30 imorgon. Vi ska vara i stallet och släppa Kiss Me med den lilla svarta kl 08:30. Anledningen att vi byter hagkompisar är att Tulle är en utbrytarkung och nu får stå i en sjukhage. Kiss Me här också smitit ibland. Men Tulle s längtan utanför hagen är lite värre och eftersom de då kan dela sjukhagen och va ute halva dagen var så lagar vi nu hagen efter senast sprängningen och låter en annan ponny flytta in. Eller idag lagade Ove hagen och Kiss Me har fått va ute själv. Det va meningen att Jojo skulle laga hagen idag men då var det redan fixat....det tackar vi för !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0