Snurrig...

 Idag tänkte jag ut på en promenad på rasten efter lunch.
Började bra, gick genom stan.....
På tillbakavägen fick jag plötsligt en skum känsla i kroppen.
 Jag blev yr, såg inte ordentligt, kände mig varm och illamående.
Köpte snabbt en loka och tog mig vingligt tillbaka till skolan.
Jag gick raka vägen till vilorummet, skakig....
Jag vilade 30 min men mådde inget bättre.
Ringde kollega från mobilen som nabbt kom till undsättning och tog min klass till mellis.
Jagg blev inge bättre utan ringde Jojo som fick komma och skjutsa hem mig.
Har känt mig svag och lite skakis hela eftermiddagen och även nu på kvällen....
Ska lägga mig nu och hoppas att jag känner mig piggare imorgon.
 
/Therese


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0