Bästa ponnyn!! <3

Hej! Idag började lektionen bra vi skritta och trava fram i 20 minuter ungefär.
Hon var fin och avslappnad,men fick vara på henne lite med skänkeln för hon var lite seg.
När Marika kom in så var vi på volten och jobbade med ställningen. Efter ett tag gick vi ut på spåret och ställde dom utåt,vi skulle också tryka ut deras bogar.Vi red olika ridvägar och lite sånt.
Sen jobba vi på volten igen.När vi skulle börja galoppera så slog hon lite med huvudet för hon var sur på skänkeln men med lite hjälp av Marika så sa hon att jag skulle hålla stöd på ytter tygeln och ytter skänkeln.

Hon behöver stöd för att hålla mer balans,men hon har blivit mycket,mycket bättre på att bära upp sig själv och att hålla balansen.

Men jag ska starta henne hemma på klubb dressyr,och sen får vi se hur det blir med lokala tävlingar den här terminen. ;)

Men du kommer alltid vara bäst Kiss Me!! <3 <3

Filmer och bilder kommer lite senare,men vet inte om dom kommer idag eller imorgon.. ;)


Mormor och Nadia kommer om ca 40 min,vi ska äta ,lite plock och kolla på melodifestvalen och mysa.Men först måste jag upp i duschen.

See you!

Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0