Fredag!

Hej!
Josefine har gått till skolan. Jag har presic gått upp;) Jag jobbar till 24 inatt så jag fick ta lite sovmorgon. Idag har Josefine lektion kl 16 på klubben. Imorgon rider hon dressyrlektion för Marika kl 15.15 och det ser hon fram emot jättemycket. Emma ska ta ut Kiss Me vid lunch idag på en uteritt. Idag har vi vänner som åker till Göteborg för att gå på Horse Showen där, vi hoppas de kommer få en jätteskoj helg. Igår va Josefine med Tilde till hennes häst Amigo, han är en supersöt maxad d ponny. Han ser ut som en isbjörn;) Josefine hade fått rida honom på banan uppe på Hälla där han står. Hon tyckte det va superkul, han va rätt pigg och ville gärna dra iväg lite i galoppen så fort hon stod i lätt sits men så fort hon satte sig så dämpade han sitt tempo;) Tilde har flyttat till Slätta där vi bor och i ett hus väldigt nära oss. Kul med fler kompisar i närheten! Igår fyndade jag ett rid/regnställ till Josefine på City Cross för 250 kr, det va halva priset. Jag köpte även en ryktsten till Kiss Me och en stor tvättpåse till hennes grimmor och våtservetter som e grymt att ha i stallet till många saker. 
 

Ha en bra fredag nu!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0