Ponnyn <3

Hej! Idag efter skolan gick jag hem och åt och gjorde läxor.Sen tog jag bussen till stallet.När jag kom dit myste jag med Kiss Me! <3
Sen hängde jag bara i stallet som jag brukar göra.
När jag kom hem åt jag middag,sen gick jag och mamma till en kompis till mig som heter Tilde som nyss flyttat hit. Vi var där ett tag och pratade och så,jag och Tilde bestämmde också att jag ska följa med henne till hennes ponny Amigo imorgon,så det ska bli kul. =)

På vägen hem fr Tilde sprang jag och sen sladda & gleeed,men efter en stund halka jag...Hahaha,men jag gjorde inte illa mig!

Ska höra med Nadia om hur header ligger till vi håller på med en annan.
Är nog klar snart skulle jag tro.

Ha det bra! ;) <3

Jossan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0