Archimedes

hej ! igår var jag och mamma ut till martina och fia . vi kom ut dit och martina stod och duschade av Archimeds , sen tog hon ut han så han fick torka lite och äta gräs. vi tog in han och jag skulle rida :D lite nervöst att hoppa upp på en hingst som man inte känner ... men han var snäll , vi skrittade det mesta av ridturen , lite trav , och lite,lite galopp , vi galopperade upp för en LITEN backe .. men nästa gång jag ska rida , så kommer det nog kännas bättre efter som jag då har setat på han en gång innan ;)

fina , Archimedes <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!
Vad har ni för kamera + objektiv som gör era bilder så fina!?
Jag har en Nikon D3100, men har bara standard objektivet på.
Har ni något tips på ett bra objektiv till den som man kan fota lika bra bilder?
Tipsa mig!!!!!! :)

2012-07-16 @ 12:05:07
Postat av: Therese

Hej! tack;) Vi har en Olympus 450 e och ett olympus 70/300 objektiv till, vi har även ett pancakeobjektiv till närbilder

2012-07-16 @ 13:52:11
URL: http://kissmevandebonte.blogg.se
Postat av: Anonym

okej, låter intressant!
Hur mycket kostar dom på ett ungefär?? ;)

Svar: förlåt e- 420 heter kamerahuset
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2012-07-18 @ 23:16:03
Postat av: Anonym

okej, låter intressant!
Hur mycket kostar dom på ett ungefär?? ;)

Svar: ja du bar 70/300 objektivet kostade 4000:- kamran ca 3500 till 4 också, kameran köptes för flera år sedan och först för 1 år sedan unnade vi os stora objektivet. eftersom jag älskar att fota hästa in action och på håll då det ofta är på tävlinhar så behövde jag ett som kunde komma nära inpå från långa avstånd. Har man intresset så är det klart värt!
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2012-07-18 @ 23:16:04
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Då ska jag försöka köpa det!!
Sjukt fina bilder ni tar!!!

Ps, tror du att olympius 70/300 objektivet funkar till en Nikon kamera???? :)

Svar: tror jag inte, men det går ju att fråga nån;)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2012-07-20 @ 12:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0