Dressyrmeeting

Hej!
 
På fredag startar årets dressyrmeeting på Falu Ridklubb kl 12:00.
Det är ekipage som tävlar lokalt och regionalt, ca 250 starter på ca 130 ryttare tror´jag att det var.
Eftersom jag är med som cafeansvarig så kommer jag att göra ett flertal pass under helgen tillsammans med andra mammor. Vi har servering på två ställen både inne och ute. Det kommer att finnas mycket smarrigt för våra ryttare,publik och funktionärer att äta.
På lördag kvällen är jag ansvarig för maten till ryttarfesten, det ska bli kul att fixa. Hoppas att många kommer att delta. Anmälan på detta pågår fram till lördag kl 12:00, då drar jag iväg och handlar och förbereder kvällens ryttarmiddag.
Josefine kommer att vara protokoll- springare under helgen. Det är super! Då ser man alla egipage från första parkett.
Många hjälper till på det här meetinget, och alla drar sitt strå till stacken som kan. Alla har olika förutsättningar men de som hjälper till och deltar den här helgen kommer få jätteskoj.
Jag kommer så klart att ha kameran med och hoppas kunna fota några fina ekipage mellan mat och servering;)
 
 
 
 
 
/Therese

Kommentarer
Postat av: Tilde bredberg

Hej på den här ryttarfesten får funktionärer också vara med eller är det bara ryttarna dom tävlar då? :D

Svar: nej men jag vet inte hur det är med ålder.... kolla med Anna Jansson
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2012-07-25 @ 18:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0