Sol bad och jobb

Hej!
Idag ser det ut att bli riktigt fint väder.
Den här veckan jobbar jag på Slätta fritidsgård. Vi har sån tur att vi har tillgång till badet varje dag.
Igår hade jag med mig både Josefine och Nadia, som både badade och pyslade på fritidsgården.
Norah har varit med mig hela veckan, tur man har ett jobb där tjejerna kan följa med.
Igårkväll var vi till betet och hälsade på hästarna. Kiss Me var kelsjuk som vanligt så henne gosade vi med en lång stund. Fler som va kelsjuka var Peppar och Red Robin. Det är så mysigt att åka dit en stund och se hela flocken tillsammans på semester.
Jag började även packa lite inför semesterveckan i Kungsbacka.....längtar!
 
Om 1 timme är det dax för jobb igen. Norah har sovit i tält inatt med sina kompisar men jag tror hon kommer hem snart så hon kan följa med mig.
Josefine kommer också ner idag med Lina och Linnea till badet.
Hoppas ni också får en härlig dag!
 
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0