Therese Blank & Tiara Magic

 Här är bilder på Therese Blank och "Loppan". En bit in på framridningen började det att ösregna. Jag sökte då skydd i domartornt och tog bilder därifrån. Efter en stund gav det sig och jag kunde "gå" ner och ta kort från markplan, fast jag fick då stå på ponnysidan av ridbanan och knäppa över hela ridbanan. Bilderna blev bra trots omständigheter;);)
Jag ramlade alltså ner från domartornet. Jag fastnade med ena foten mellan 2 trappsteg och flög ner och blev typ hängandes där. Konstigt hur man reagerar, då jag räddade kameran och tog emot mig med andra handen, som inte mår så bra idag kan jag lova. Det va inte så skönt;) men det måste sätt väldigt roligt ut. Hoppas bara det var speakern som såg;);)
 
/Therese
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: någon som bara kom in och kikade

Hej. superfint ekipage.. men ser inte så roligt ut att hästen gapar på många bilder :/

Svar: dom är så fina tillsammans!
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2012-08-01 @ 14:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0