Update!

Igår kväll skjutsade Jojo ut mig , Jossan, Lina och Elin till hagen i Hinsnoret. Vi skulle titta till hästarna på bete. Jag gick igenom alla hästar och kollade först och främst deras ben och kände lite på dem. De flesta ville gosa, extra gosig va Kiss Me och Dino, Peppar & Red Robin. Alla va fram utom Tara som bara gick iväg så fort jag närmade mig;) Hon kanske trodde att jag skulle ta med henne hem;)
Kiss Me stod och myste med oss alla och ville bli kliad överallt! Hon somnade nästan;) När vi skulle gå så följde hon efter som hon brukar göra när vi hälsar på, hon har nog tröttnat och vill hem;) Gud va leriga hästarna va då om det inte va så att det skyddade dem mot mygg,brons och andra dryga insekter så e man bra sugen på att borsta av dem. Snacka om att de behöver gå på spa efter de här veckorna ute.
Idag ska jag upp till Amigo på Hälla en sväng, vi ska se efter han när Mia, Staffan och Tilde åker till stugan.
Lina har sovit här hos Josfine, de sover än så jag väcker inte dem för de var nog uppe till minst 01 igår, då somnade jag;)
Det blir också en sväng till betet idag och kolla till hästarna.
Jag har gjort en stor rabarberpaj på morgonen, ikväll ska vi till Per & Pernilla på lite trevligt samkväm:) Trevligt!
Hoppas ni får en bra dag!
 
PS!!!! Kommentera gärna lite mer om du e här, det e så svårt att veta vad folk tycker. Är bloggen trist,dålig,för mycket bilder. Är den bra, gillar ni den eller nått;)
 
/Therese

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina ♥

Sugen på ett nytt schabrak? Eller kanske ett tagelarmband? Just nu så pågår två bloggtävlingar på vår blogg, en där man kan vinna ett supersnyggt schabrak från HV Polo och en där man kan vinna ett tagelarmband med tagel från sin egna häst + en berlock med sin hästs namn ingraverat.

Det tar bara några minuter att anmäla sig till bloggtävlingarna och ha chansen att vinna detta - självklart är det helt gratis!
Här hittar du tävlingen om schabraket: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/june/vinn-ett-schabrak-fran-hv-polo.html#comment.

Här hittar du tävlingen om armbandet: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/june/vinn-ett-tagelarmband-berlock.html#comment.

Kram! :D

2012-07-17 @ 12:08:47
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se
Postat av: Fia

Jätte fin och bra blogg! Kul å följa er och kiss ME nu när vi bor så långt bort från varandra. Ebba å Nora brukar oxå va inne å läsa å titta på dom fina bilderna!! Så duktig fotograf du är theres saknar bilder på jojo på kiss me ;-)
Kram fia

2012-07-17 @ 12:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0