Linnea , Cornelia , och Linn

tjenamors ! Jävla väder , förra helgen gick man ju i shorts och linne ! Vad är det här ?! -.-

Iaf så vaknade jag kl 08.00 hos Linnea jag sov hos henne fr lör-sön , ( idag . ) vi åkt till K och mockade packa påsar sen åkte vi hem och gjorde oss i orning vi åkte ner på stan och kolla på lite kläder , sen var vi med Cornelia och Linn . Vi åkte karuseller och sånt . Linnea och Conelia var fega som vanligt å dom åkte bara virvelvinden , men jag och Linn åkte booster eller vad den nu heter . den var skiiiit rolig iaf . jag trodde jag skulle dö när vi var upp och ner ...

kom nyss hem ifrån Kiss Me , var dit och mockade , borstade henne fixa ett täcke och så . hon har blivit brunstig igen märkte jag ...

åhh , nu måste jag gå och lägga mig .. måste va pepp dom sista veckorna ..

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0