magont....

stackars lilla ponny, idag had hon ont i magen.
fick samtal av Linnea idag att Kiss Me inte mådde nå bra.
hon hade lagt sig ner på lektion och i sin box.
de tog ut henne och tog tempen gick med henne och hon hade som tur var ingen feber.
men väldigt spänd över magen och ville ligga hela tiden.
jag åkte dit så fort jag fick veta, Jossan va redan där....hon va jätte ledsen.
när jag kom dit så va Jossan och Linnea med Kiss Me i ridhuset.
jag tog över då Linnea hade gått väldigt länge med henne.
jag gick,sprang med henne ca 1 timma, sen fick hon gå in i boxen en stund.
eftersom inte magen kom igång så släppte jag henne 5 minuter lös i ridhuset, släppte inte då heller.
hon fick vila en stund sen borstad vi henne länge och väl.
vi gick med henne igen och då..... kom det efterlängtade bajset! ;)
hon fick vila lite så gick vi igen sen bajade hon igen i boxen.... skönt!
för säkerhets skull tog vi ut henne på utebanan och gick liten stund till.
när vi åkte hem ca 21:45 va hon mycket piggare.
hoppas möta en helt återställd ponny imorgon <3

/Jossan & Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0