min fantastiska unge!

Jossan du är en fantastisk unge!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Jag saknar dig när du är borta!

Jag vet att du har jätteroligt på terränglägret i Leksand och jag är så glad att vi lät dig åka. Vilka erfarenheter du får och vad du lär dig mycket. Vilket mod du kommer ha med dig hem.
Vilken 10 åring sätter sig på en storhäst de aldrig ridit förrut och hoppar både banhoppning och ger sig ut på fältet och hoppar fasta hinder. Du är fantastisk! Du kan komma hur långt du vill och göra vad du vill. Vi kommer stötta dig <3 ha nu ett fortsatt roligt läger jag vet ju att ni ska träna tempoväxlingar idag och hoppa i skog och rida i vattengrav och det kommer du gilla.

Jag beundrar dig Kram mitt hjärta!
/mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0