Mot sommaren

Igår va jag på Hellmansö och jobbade. Vi städade strand och land för ungdomarna som ska dit på läger under 2 v efter sommarlovet. Ni vet väl att båten till Hellmansö kommer att gå v25 och v 26 kl 8:30 från Hälsinggårdsbryggan GRATIS!!!! Där ute kan man bla sola & bada, padla kanot, fiska, gå tipspromenad, fotboll, brännboll, pingis, boccia, frisbeegolf mm eller bara ligga och softa under ett träd och spela kort eller mysa med kompisar.
Efter jobbet åkte jag och Jossan med Nadia till hennes ridning. De fick tävla i höjdhopp! Skitkul.... Nadia hade Tulle. Nadia, Tilde och Ella fick delad första plats på 107 cm. Eftersom hästarna och ryttarna va så duktiga så stannade de där så att det blev ett bra och roligt avslut för alla utan vägringar och rivningar.
Nu ska jag iväg mot jobb igen, 3 dagar kvar innan jag tar helg. Sen väntar Hellmansöveckor och ridläger för både Norah och Jossan. Norah på FRK och Jossan på fältläger i Leksand.
Ha en bra dag!!







/Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0