stall- liv

I 2 dagar har jag varit på FRK och kollat på läger som varit och hjälpt till lite med shettisar och med Kiss Me som Ella har den här v på sitt hopp/dressyr läger. Min lillasyster går shettisläger också och idag red de ut i skogen, hon red på  Matilda men bytte till Sherry för att hennes ryttar tyckte att Sherry var för pigg;). De har också ridit i ridhuset idag och då hade hon Sherry. Jag har gjort rent allt i kiss me s box idag och fixat med lite allt möjligt. Igår va jag oxo i stallet och gjorde ungefär lika dant, vi va också med och lekte lite med shettisbarnen ute. Imorgon vet jag inte riktigt var det blir, det beror hur kvällen blir. Vi hörs!
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0