0303

Hej!
Idag åkte jag till stallet vid 11.00 med mamma och Tilde. Vi fixade iordning Kiss Me inför ridpasset. Jag red igenom dressyrprogrammet både hela och delar av det. Det gick både bra och mindre bra kan man säga.  Kiss Me var stark och så fort jag kicka med ytterskänkeln för att hon trängde sig utåt så blev hon sur och galopperade. Bra attt hon svarar framåt men drygt när hon tränger utåt. Vi får fortsätta träna på just den delen som är galopp på volten. Annars gick allt bra och jag kan hela programmet nu, det känns bra, för då e det bara att fortsätta träna fram till KM 31 mars L C:1. När jag va klar så tog vi hand om henne och hon fick gå ut och mysa i solen.


Här är en bild från idag när jag gjorde henne klar för ridning.

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0