16 mars

37 år! Ja idag fyller jag år. Det är så trevligt med alla gratulationer som jag får via facebook. Tänk vad ett ord kan göra, förgylla ens dag. -Grattis! Man känner sig lite speciell när det ordet haglar över än;)
Jag jobbar på som vanligt idag, trots att man borde få va ledig när man fyller år;)
Kl 16.00 slutar jag och då brummar jag iväg till FRK, Jossan har hoppträning då. Det är så härligt att börja sin helg med den aktiviteten. Det är ju extra härligt när man vet vad som väntar en där hemma oxo;)
Min karl lagar nämligen en härlig middag under dagen som vi andra är borta.
Det enda jag behöver bry mig i när jag kommer hem är att dra på mig nå snyggt. Kl 18.30 kommer min kära mor och min syster Nadia på middag hos oss. Det ska bli jätte trevligt!
Jag kommer dock att sakna min andra syster Victoria som glassar sig i varma sköna Thailand....
Men hon kanske uppvaktar mig med ett samtal via Viber under kvällen;)
Hoppas ni andra oxo får en bra start på helgen och lite fredagsmys.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0