Amigo och Kiss Me!

hej! idag följde jag med Tilde till Amigo.Vi kom dit vi 11.30 ungefär. Men när vi kom så mocka vi och gjorde mat.Sen red vi,Tilde började.Hon tyckte han var stark och så,och det såg det verkligen ut som om han va lika stark som Tilde sa.
Men sen fick jag också rida han,och han var verkligen lika stark som han såg ut att vara.
Ja,ja sen skulle jag rida igenom dressyr programmet (lätt C:1).Och då så i sista galoppen så skulle jag sakta av,sen så ville han inte,och när jag tog tag i han så stog han och galopperade stilla stående..Hahaha!! lilla Amigo!

Men vi åkte också till FRK,för jag skulle ta hand om Kiss Me och Norah skulle ha voltige.Jag stod och gosade och borsta i 40-50 minuter! Haha,men det var sååå mysigt! <3 <3 :)

Nu har jag och Tilde,mamma och Norah kollat på ponnyakuten. Men nu ska jag och Tilde äta glass! Muuuums!! <3

/J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0