dressyren idag!

Hej! Idag när vi kom till stallet stod Kiss Me ute naken och sola sig! Hon kanske var lite förvånad,men tyckte det var jätte skönt att få  gå utan täcke! Jag tog in henne och klippte hennes hovskägg så hon blev fin. När vi hade börjat träningen så träna vi på lite olika saker.Men jag fick kämpa på med att få Kiss Me att gå FRAMÅT!!
Hon måste bjuda mycket mer framåt och jag skulle behöva ha en halv meter längre ben...
Men annars gick det rätt så bra.. Men hon var lite små stark och jag jobba tills mina fingrar blödde! Jag skavde upp ena fingret och blödde igenom ridhansken satt det kom lite blod på mitt nya vita schabrak... Men nu kom det precis ut ur tvättmaskinen som om det vore helt nytt!

Imorgon blir det att ta lite fina bilder på mig och bebisen ute,om det är fint väder! <3

Sötisen innan träningen! <3



/J<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0