Fredag!

Hej!
Nu ska jag till skolan, helt ok när det är fredag!
Efter skolan går jag hem och äter nånting, sen är det dax att byta om.
Jag har dressyrträning kl 16 med Kiss Me.
Det ser jag fram emot, jag hoppas vi får träna för Marika som är vår ridskolechef. Vi hade henne förra veckan i hoppningen. Att rida dressyr för henne är grymt, hon ser allt;) Hon ger jättebra instruktioner till ryttarna och hon ser alla.
Efter dressyrpasset blir det att fixa med Kiss Me, sen ska vi bort.
Vi ska till Tobbe & Therese i Norsbo på middag ikväll. Det blir kul! De har 1 stor hund och 2 st söta hundvalpar;)
Min syster Norah ska sova över hos dem, för imorgon ska hon få följa med dem till Hedemora med deras unghästar som ska löshoppas.....lyckos henne;)
 Lägger ut en längtareftersommarenbild;)

/Jossan

Kommentarer
Postat av: stina

Vilka hästar är det? Är det Birk, Smarre och Nalle?

Svar: japp det stämmer
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2014-04-14 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0