hoppas det går bättre imorgon...

Hejsan svejsan! Idag efter skolan gick jag hem och åt sen åkte jag till stallet.
Jag fixade Kiss Me och så.men.. hon var brunstig.. Hon kissade hela tiden och ville inte bli borstad..

 Men när jag red gick det bra hon var lite seg fram tills vi skulle galoppera.. (jag red i min sattsningsgrupp)Hon gjorde nå hopp och sånt nån gång och vi galopperade runt spåret och dom blev lite extra pigga och så tyckte Kiss Me det var såå kul och gjorde nå skutt som inte jag var med på och jag flög... haha! busen.. men jag hoppade upp och skritta och trava ettt tag sen tog jag lite galopp igen. Sen hopade jag nått litet kryss och kom på en länga på lång sidan.kom in i trav och landa i galopp.
Det gick bra !

Imorgon blir det klubbtävling då vi bara ska starta 50 våran första "tävling".

Nu sitter jag och pappa o Norah framför tv:n och äter fredagsmys.mamma jobbar till 24.00 hon...

ha en forsatt bra kväll!

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0