milkshake eller smoothie?

Nu håller pappa på att göra en milkshake åt mig i köket,pappa gör milkshake så här:han har bara i mjölk och glass,sen mixar han det och häller i,i ett glas.men vad tycker ni är godast?
Milkshake eller Smoothie?

Jag tycker milkshake,jag tycker inte alls om smoothie för jag tycker inte om smaken med frysta bär och sånt...nej jag tycker mycker mycket mer om milkshake!!

Här är milkshake 
                          l
                          l 
                        \  /
                         \/ 

  

Och här är smoothie     
                              l
                              l 
                            \  /
                             \/ 



/J <3





                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0