Nu e det helg!

Igår hade jag en fantastisk födelsedag. Avslutade arbetsveckan med att åka till FRK och kolla när Josefine hoppade Kiss Me. Det var första gången hon hoppade bana med henne. Det gick jättebra! Hon e ju dock lite lat, och pga av det så försöker hon ibland bocka av Jossan när hon ställer lite krav på henne. Men allt gick bra och de hoppade en bana på 5 hinder 2 ggr plus att de trimmade lite innan på enstaka hinder.

Hemma väntade en superhärlig middag.
Marinerad/grillad fläskfile med potatisgratäng och hemmagjord rödvinssås.
Efterrätten var färska frukter och chockladfounde.
Oj va gott det va!

Jag fick presentkort på Gina Tricot av min lilla familj.
Jag fick ett par supersnygga babyrosa jeans från Gina Tricot av mamma och Nadia.
Tack så mycket! <3

Nu är Jojo och Josefine på klubben och hjälper till att få in ett hölass som kommit.
De kommer hem om nån timme.
Jag och Josefine kommer åka till stallet igen på eftermiddagen, Josefine ska rida igenom dressyrprogramet idag.





De rosa fick jag;)

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0