nya mobiler, stall;)!

Tjoho! nu kom mammas och pappas nya mobiler. Det betyder att från och med imorgon har jag en samsung galaxy ace, mammas gamla;)

Idag åkte jag ut till klubben och hjälpte mamma och Anna J, Anna T, Linda och Marit,Linnea,Julia,Nadia,Belinda  att packa i Dalarabatten åt medlemmarna som rider på klubben. Vi jobbade hårt och på 1 timme va vi klara. Heja oss!

Sen va jag upp en stund på läktaren och kollade när Nadia red program Lc:1 med Jojo.

Vi hälsade även på nya hästen Viggo! Åh så go han va, såg ut som en isbjörn. Mamma kliade honom bakom öra då la han huvudet på henne axel och blundade;) Söt hezt!!!

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Tilde

Viggo var jätte lik Amigo!! :) så sööt sm en isvbjörn och så ser amigo också ut! :) <3

2012-03-19 @ 21:38:33
Postat av: Julia

Lägg ut en bild!! nyfiken ;)

2012-03-19 @ 22:00:32
Postat av: Jossan

kan ta en bild på honom nästa gång jag e i stallet;)

2012-03-19 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0