sjuk

Åh så drygt! Igår mådde jag superdåligt på jobbet hela dagen, hade en hosta som va hemsk. Men jag stod ut hela dagen. Åkte raka vägen till klubben för att kolla när Josefine hade hoppträning med Kiss Me för Marika. Det var en jättebra träning hon hade (som vanligt). De fick hoppa på olika linjer i både trav och galopp. Kiss Me var lugn och fin, hon skulle kunna bjuda lite mer, men eftersom inte mina nerver är av stål så tyckte jag att det var skönt med en lugn och samlad ponny;) Josefine va nöjd efter passet verkar det som och det är ju huvudsaken. Dessvärre hade jag mer än 40 graders feber när vi kom hem. Jag va helt förstörd och värk i hela kroppen. Jag har sovit jättedåligt inatt och vaknade med 39 grader igen. Jag tog 2 alvedon för 1 timme sedan, hoppas de sitter i några timmar så jag kan få i mig lite frukost och orka med lite morgonmys. Tanken är att Josefine ska ut och rida någon gång under dagen, vet dock inte när vi får till det. Antar att hon vill att jag följer med...hoppas att jag orkar det. Ni andra får väl ha en trevlig helg, jag gör allt för att bli frisk igen.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0