Tisdag 13/3

Hej på er!
Tog lite sovmorgon idag, jag jobbar kväll så jag börjar kl 13.00.
Nu har jag druckit kaffe och tagit en macka.
Jag ska göra mig iordning och ta en vända på stan tänkte jag.
Jag är sällan på stan, det blir att jag åker ner snabbisar och fixar sånt jag måste.
Oftast blir det dessutom i stallkläder på väg till hästen eller på vägen hem.
Jag beställer ofta kläder på nätet och tar mig sällan tid att gå till butikerna för att testa.
Men det tänker jag göra idag. Man måste ju liksom vara på humör för det.
Jag ska iallafall testa ett par knallgula jeans på H&M som jag sett där. Tror det skulle va väldigt snyggt till mina nya vita Converse;)
Ha en bra dag!

/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0