Gårdagen och framtiden ;)

Igår jobbade jag halvdag.
Efter lunch åkte jag hem och grejade lite.
Jag slappade en lång stund ute i solen.
När barnen slutade så drog de iväg och lekte med sina kompisar. Norah va med Wilma och Amanda.
Josefine och Linn drog till Slättabadet.
Vid 17:30 så hämtadee jag upp Josefine och vi åkte till FRK för att kolla på Nadia när hon red.
När vi kom dit var det hoppning för Threse Blank. Nadia red dubbla lektioner, först på Tulle och sen på Hennesy.
Tulle va ovanligt lugn och de kunde ta små skutt över hindrena. Hennesy däremot va i sitt esse;) hahaha! Vilken jävla kanonkula! Ni ska inte tro att det va nån hejd där inte. Hon va hur taggad som helst! Men Nadia sjöng för henne och gjorde halter efter hindrena på slutet och då gick det riktigt bra. Jag knäppte sjukt mycke bilder med Nadias kamera så de kommer upp så fort jag kommer åt dem. Linnea red också en sista gång på Nino, de hoppade och han verkade tycka det va skoj, de fick till några riktigt bra språng. Hörde allt att Linnea va hopp-tävlings-sugen igen;)

Idag gick jag upp med tjejrna som skulle till skolan. Jag börjar 13:00 idag så jag har passat på att tvättat,bäddat rent dammsugit och torkat golven här. Ska också åka och handla lite kudfodral nytt duschdraperi och ev en rund ceris matta till vardagsrummet.

Nu e det bäst jag sätter fart så jag hinner med allt;)

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0