Huset!

Åh mitt fina hus, drömläge....min idyll!
Det är massor att göra, som byta tak,kanske borra ny brunn,bygga ut,fixa en tvättstuga, renovera  badrum och sätta in nytt kök..... måla & tapetsera överallt, montera ut oljepanna, byta vattentank
Men det e inte omöjligt;) Det som är bra är att det finns en superpanna att elda i, luftvärmepump ut i huset, kasset i öppna spisen så man inte eldar åt kråkorna;) Det är 3 glasfönster och centraldamsugare. En gårdsbyggnad i 2 våningar med 2-6 sängplatser upp och kök,dusch,toa nere. Tänk! där kan Jossan husera med sina kompisar.
Jag skäms över vårat bud! Kommer inte skriva vad vi erbjudit ens. Tar han det så får jag en chock! Kanske gubben får en chock av budet.....möjligheten finns att han storknar. Hahahaa! Men här är en bild på lilla idyll!


7 km från preem, 1 mil från stan. Grannar att döda för ;) kajsa & maria & peter
Hästhagar så långt ögat når;) Kan man ha det bättre

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0