Livet är en fest!

Jag arbetar ju som fritidsledare. I helgen ska jag och min kollega ta med oss 7 st ungdomar från Falun i åldrarna 16- 18 år på årets största ungdomsfestival. Livet är en fest! Den hålls på Lidingö till stor del. På fredag blir det middag i stan med invigning på Berns salonger, en hel del uppträdande under kvällen. När den avslutas tänkte vi ev gå förbi slottet och genom gamla stan. Vi har med oss fler som aldrig varit i Sthlm förrut. På lördag väntar workshops hela dagen varvat med mat. Dt fanns massor att testa, vora har bla valt att testa longboradbowling, göra film, hårstyling, basket.... det finns en uppsjö med aktiviteter. På lördag kväll är det stor 2 rättermiddag med alla 600- 700 deltagare. Efter det är det stort disco med Tova Wellton som dj. Tror nog ungdomarna kommer att ha en skoj helg i stora staden, jag e glad att få va med och ge dem det.

 Vi kommer få se Balettakaemin uppträda

 Invigning på Berns

 Delar av Grotesco kommer

 Dj Tova Wellton spelar på lördag

 Adam Tensta på Berns!

Ha en bra helg!
Det tänker jag ha;)

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0