Sorry för...

...dålig uppdatering...
HAr inte haft lust ork och tid att blogga under dom senaste dagarna.. men tänkte skriva lite korfattat om vad jag har gjort :


FRE : red lektion för marika ( dressyr ) hade Kiss Me , hon var rätt seg så vi jobba på att få fram henne , i slutet stega hon på riktigt fint ! ;) <3

LÖR : Var i stallet med Amanda ( Mandis ) , Eliza red Kiss Me på stora ute banan , hon hade var riktigt fin örorna framot och inte seg utan pigg och glad , Både Eliza och Kiss Me var nöjda ;) SEn åkte jag till Mandis sov över och LInnea var också med men sov inte . vi grilla marchmellow ( stavning ) och försökte gå på en pilatesboll  , hahahaha <3

SÖN ( IDAG ) : MORS-DAG , ja , ee , jag vaknade somsagt 06.00 hos Amanda för vi skulle ha stallstjänst , vi åt och gjorde oss i ordning , sen cykla vi till stallet ;)

Ja , det var lite korfattat om min helg , men somsagt sorry för dålig uppdatering... HEJSVEJS ! :)

eran josssan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0