Update!

Hej!
Igår va Jossan på cirkus med sina kompisar Linnea och Amanda.
På kvällen var hennes kusin här och de va ut med Tilde en sväng i Slätta.
Jag gick och la mig tidigt igår...helt slut!
Jossan väckte mig och sa att hon skulle springa till Tilde och sova där.
Imorse vid 07 skulle de ha stalltjänst på Hälla.
Jag blev väckt av Norah tidigt som påstår att hon vart vaken sen 05....
Hur som, jag ska försöka orka göra mig iordning lite sen åka och handla.
På eftermiddagen kommer jag åka med Jossan till stallet. Det är prova-på-att-rida på FRK idag mellan 13-17.
Eliza ska oxo rida Kiss Me för Hellen idag. Det ser jag fram emot, alltid kul att se andra rida sin häst.
Tilde och Ida ska oxo rida för henne på sina ponnys och så ska Julia hoppa för henne sista lektionen.
Ha en bra dag!
/Therese 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0