Bralla!

Hahaha, igår när jag var med Tilde på Hälla och red Cayenne så vart det fartfyllt:)
Cayenne va konstig på ängen, pigg och tyckte saker va lite läskiga. Hon va på tåna hela tiden och frustade;)
Hon brallade 2 ggr, jag fick stopp på henne men tyckte det va bättre att hålla sig på banan istället. Hon är ju en storhäst och jag hade nog flygit av annars.
På banan kunde hon inte heller slappna av riktigt men jag red en stund iallafall.
Sen skrittade vi ner mot stallet, där tvärvände hon och drog i galopp upp mot ridbanan igen.
Då blev jag sur på henne, hon fick en smiska och så fick hon gå hem igen.
Hennes vän Ebonye reds iväg när vi skulle rida och jag tror att det va därför hon gjorde sådär, hon vill nog till sin kompis;)
Jag rider henne igen på fredag, då får vi sällskap av Nadia som ska rida Amigo eftersom Tilde inte kan då.
 
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Fia

Oj oj hoppas det går bättre på fredag! Va modig du är Jossan !
Är allt bra med er annars? Kramar från Ingeberg

Svar: det är bra, men vi saknar er <3
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2012-11-15 @ 09:39:15
Postat av: Fanny

Hoppas det går bättre på fredag då :)

Svar: det får vi hoppas;) rider på dagen på banan, uppdaterar imorgon kväll ;)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2012-11-15 @ 17:29:20
URL: http://fawila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0