kvällens träning!

Kvällens träning gick bra. Hon hade dålig bjudning i början och när jag sa till hon att gå fram tjurade hon till..
Vi jobbade (har jobbat ett tag) på att jag lägger till skänkeln ska hon gå fram, och om hon inte lyssnar ska jag bli lika sur som hon blir när jag lägger till skänkeln.. Efter ett tag mjukana hon och hade egen bjudning, vi jobbade på liten volt och ställning , hela passtet lite rakspår också ;) 
 
I stället var det lite mer så att jag fick ta upp henne lite för att hon stega på så snabbt ;) 
 
Mamma ska gå in och fixa en video nu,som kommer in snart!
 
Ha det bra så länge,
godnatt!
/Jossan :)

Kommentarer
Postat av: Rosa

Är det inte självklart att hon ska gå framåt för skänkeln

Svar: Kiss Me är en väldigt bekväm dam som behöver väckas och inte ha handbromsen i. Det var nog det Jossan menade när hon skrev inlägget. Det är ettt litet kännetecken för Kiss me att hon inte är den mest explosiva ponnyn vi känner ;)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2012-11-20 @ 06:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0