måndag....

Sitter för mig själv och dricker kaffe, kl är 07. Jag ska väcka resten av familjen snart och sen åka mot jobbet. Vi har haft en skön helg! Mycket tid hemma för oss, Jossan har ridit Kiss Me hela helgen påde inne och ut i skogen. Norah har vart på kalas och lekt med Ida i Toftbyn. Vi hann med loppis i Vassbo, vi har köpt några julklappar ätit lunch på stan. Haft hemmakväll med godis. Jag har också hunnit färga min hemska utväxt i håret;)
Efter jobbet idag åker jag hem och hämtar barnen och lite mat, Jossan har dressyr kl 18:30 med Kiss Me. Det e inte ens 2 v kvar till sthlm horse show!!!!!!!!!!1 Åh vad vi längtar, 3 dagar dressyr, 3 dagar mässa, 3dagar sthlm, 3 ddagar med Fia och Martina. Det ska bli så jäkla kul! Det e mörkt och kallt men tur man har nått att se fram emot:)
/Therese
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0