Uteritt!

Idag åkte vi till Vassbo på hästloppis, Elin L åkte med oss också.
Vi hittade inget men Elin fyndade lite till sin foderhäst, tror det vart ett träns och ett ländtäcke och ett schabrak.
Vi träffade också Julia och hennes familj där. Jag åkte med dem tillbaka eftersom jag och Julia skulle rida ut ihop.
Vi åkte till Frk där vi tog in våra hästar och gjorde dem iordning för en tur runt Solhäll. Jag hade mina vita skydd från Horze, Julias schabrak som är svart med röd kant från Hööks, mitt ländtäcke från Hööks som är svart med med röd/grå rutor, dressyrsadel med fårskinnspadd och mitt remonteträns. Jag var klädd i svart;)
Elin O tog nån bild på oss utanför stallet med Julias mobil, jag kanske kan få nån bild av det senare. Annars kommer det upp på www.hastvarld.blogg.se
Under tiden vi red så va mamma och pappa på stan och började med lite julklappar;)
Nu har vi varit och lämnat Norah på kalas och sen köpte vi godis och chips. 
 
See ya!
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0